CD 12

Här var det fortsatt lite småtrådiga men inte genomskinliga flytningar, annars rätt fuktigt och krämigt. Det är ju fantastiskt hur fort man glömmer bort hur man brukar ha det, hah! Men vet att första gången jag letade efter fertilt sekret noterade något liknande och att det nån dag senare blev otvivelaktigt äggvite-aktigt. Tycker även att jag har lite små-små känningar i brösten.
Jag törs väl knappt tänka tanken, men kan det vara på gång? Brukar ju inte få något utslag på ÄL-stickorna förrän det är äggviteflytningar då jag får en snabb stegring, så det faktum att de är väldigt svaga säger ju egentligen inte någonting. Förra cykeln tyckte jag mig heller inte märka några supertydliga flytningar men fick positivt utslag, så lite svårt att veta. Kände ju att jag hade sån superkoll på kroppen innan graviditeten, nu på sistone vet jag verkligen inte. Tråkiga svaret som vanligt är väl att man får vänta och se!
 
Försöker att inte känna efter för mycket trots allt, och det går ändå helt okej. Har haft några underbara dagar nu när solen tittat fram efter en lång frånvaro, så fortsatt att må bra och njuta. Imorgon ska jag in och jobba också så jag kommer ha annat att tänka på.