7 + 1

Illamåendet är tillbaka igen. Fortfarande inga kräkningar, men det där konstanta bakfyllan/åksjukan och en extrem trötthet. En del av mig tänker att jag kanske bara inbillar mig, att det kanske är värre för att jag går hemma och har semester några dagar till och har all tid i världen att känna efter, samtidigt som jag bara har Netflix att distrahera mig med. Men är ganska nojig över att vara tillbaka på jobbet ifall jag kommer må skit. Försöker intala mig att jag inte är sjuk!
Inskrivningen på MVC gick bra, har en jättegullig och trygg BM som jag klickade bra med. Ska tillbaka nästa vecka för att ta prover, sen väntar jag på en tid för KUB. Jag tyckte att det kändes självklart att göra KUB, men nu börjar jag bli lite nervös för att få ett dåligt resultat. Mest av allt vill jag ju bara se att det är på riktigt och att allt står rätt till. Jag vill se ett litet frö som rör på sig och lever, att det sitter där det ska och inte är utomkveds. Vill jag "förstöra" det genom att få dåliga resultat? Det kan ju så klart visa bra resultat också, och det ska väl vara ca 80% tillförlitligt. Men jag är ju lite smått kontrollfreak, så hade säkert tyckt det var lika jobbigt att inte välja KUB.